streda 3. apríla 2013

TOP THIS WEEK


V prvom rade sa chcem ospravedlniť, že tak meškám, ale meme bolo napísané na čas len som to akosi zabudla zdieľať. Takže sa ospravedlňujem a omeškané zverejňujem :)

Top this week. V tomto meme sa budú nachádzať top veci z kníh, ktoré som za posledný týždeň prečítala. Z mojich odpovedí by mal vzniknúť akýsi výsledok. Má to byť kniha, ktorá ma najviac zaujala. Zároveň však očakávam, že ak ste knihu čítali sami budete zdieľat top z týchto kníh a budete za nich argumentovať!!! . :D

Tento týždeň by sa mohlo zdať, že som mala veľa voľného času, čo vôbec nebola pravda. Kniha v mojom prípade slúži aj na odreagovanie alebo tlmenie nervov. Taká moja čokoláda, ktorej sa tiež nevyhnem :) .Tento týždeň sa mi teda zišla. :) Ale som tomu rada. Prečítala som 5 kníh, čo je podľa mňa pekné číslo. :)
Tento týždeň som prečítala:
1. Židovka od Andrei Coddington
2. Židovská krv Števy Opremčákovej
3. Dokonalý pár od Ally Condie
4. Voda pre slony od Sary Gruen
5. Zabudnutá od Catherine McKenzie

Top obálka: 
Židovka      Židovská krv      Matched (Matched, #1)

Water for Elephants      Zabudnutá
Tak tento týždeň sa mi počet kníh trošku zväčšil  a ja sa musím rozhodnúť, ktorá obálka je tá správna. Najviac ma zaujala asi Židovská krv, Dokonalý pár a Zabudnutá. Kedže všetky obálky sú pre dej výstižné a určite zaujmu tak sa rozhodnem impulzívne pre jednu. Tou by mala byť Dokonalý pár. Prečo? Tak to fakt netuším. Len som sa na to pozrela a bolo to. :D Dokonalý pár



Top príbeh: Tak tento týždeň sa to ukázalo ako veľmi zákerná otázka. Som úplne na vážkach. Každý príbeh mal niečo do seba a mal to svoje čaro. Jedna vec mi moje rozhodnutie, ale najviac marí a to je, že všetky knihu sú iného druhu a štýlu. Teraz sa bude asi rozhodovať podľa nálady. Kedže nie je ani veľmi nadnesená aby to bol Dokonalý pár ani veľmi vážna aby to bolo niečo ako Židovka bode to tento týždeň Zabudnutá. Zabudnutá má napínavý príbeh s prvkami dobrodružstva a detektívky (na tej mi až tak nezáležalo). Samozrejme aj romantiky. Postavy boli zaujímavé a dej pútavý to je podľa mňa dostačujúce. Aký máte na to názor vy? Ja osobne som sa rozhodovala podľa nálady. Vy v tom možno vidíte väčšie rozdiely. Zabudnutá



Top hlavný hrdina: Tento týždeň to bude Jacob Jankowský z Vody pre slonov. Je charizmatický a určite zaujme. Teda podľa môjho úsudku určite. :D Neviem aký je váš názor, ale tipujem, že vám sa asi skôr zapáči Xander z Dokonalého páru. U mňa to však tak nie je a mám na to jediný dôvod. Jacob je taký reálnejší. :D Voda pre slony

Top hlavná hrdinka: V tejto chvíli sa neviem rozhodnúť medzi Cassiou z Dokonalého páru a  Emmou zo Zabudnutej. Myslím, ale že to bude Emma, ktorá sa v knihe úplne prejavila. Cassia sa bude prejavovať počas celej série takže ju ešte neviem tak dobre posúdiť. :) Zabudnutá


Top pár knihy: Tu by som zaradila asi Cassiu a Kya z Dokonalého páru. Bol to zaujímavý pár pri ktorom sa to vyvíjalo tak akosi postupne a spontánne a myslím si, že nás s ním čakajú ešte ďalšie zaujímavé príbehy. :) Dokonalý pár


Top romantika knihy: Tu si pevne stojím za Zabudnutou. Pár je podarený a snaží sa. :D Aj keď v podstate, keby som si mala zobrať knihu sama o sebe ani by som si to nepovedala, lebo ešte viacero literárnych druhov, ale keď sa sústredím na pára tak je to určite Zabudnutá. Zabudnutá

Top humor: Tak teda dúfam, že táto kategória mi bude odpustená, ale k nej sa nemám veľmi ako vyjadriť, kedže ani jedna kniha neobsahovala podtexty humoru. Možno nabudúce. :)

Top vtipné scénky: Viem, že sa to bije, kedže som napísala že humor k týmto knihám zrovna nepatrí, ale vtipné scénky určite nájdete v zabudnutej. :D Fakt. Hrdinka je normálna žena, ktorej sa sem tam niečo prihodí a určite sa dá chvíľkami na knižke aj zasmiať. :D Zabudnutá


Už to tak vyzerá, že tento týždeň to pripadá na Zabudnutú. Keď sa nad tým zamyslím z môjho pohľadu si to určite zaslúži, ale určite by som pri nej nepohrdla aj Dokonalým párom, ktorý ju tesne nasleduje. Čo vi na to? Čítali ste už niečo z toho?

2 komentáre:

  1. Čítala som Dokonalý pár a Židovskú krv, ani jedna ma nejako extra neoslovila, ale na pokračovanie Dokonalého páru sa chystám :) Zabudnutá ma zaujala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Židovská krv ani mňa veľmi neoslnila a Dokonalým párom som si nie istá uvidím, čo sa dočítam v pokračovaní a spravím si azda potom konkrétnejší názor. :) K Zabudnutej môžem len dodať, že záleží na tom, či sa ti páči takýto štýl knihy. Nie každému podľa mňa sadne a recenzie sú tiež také,že buď sa páčia alebo nie. Ja som v tej prvej kategórii. Tak teda pevne dúfam, že sa tam ocitneš aj ty. :D

      Odstrániť