nedeľa 24. marca 2013

TOP THIS WEEK



Túto nedeľu som si pre vás pripravila nové meme. Top this week. V tomto meme sa budú nachádzať top veci z kníh, ktoré som za posledný týždeň prečítala. Z mojich odpovedí by mal vzniknúť akýsi výsledok. Má to byť kniha, ktorá ma najviac zaujala. Zároveň však očakávam, že ak ste knihu čítali sami budete zdieľat top z týchto kníh a budete za nich argumentovať!!! . :D
Tento týždeň som prečítala:
1.Neodolateľné vábenie od Naty Sabovej
2.Nevinní zmätkári od Mareka Zákopčana
3.Tweetni mi! od Sarry Manningovej

Top obálka: Ták. Tu vám dávam ukážku obálok kníh za tento týždeň. Som zvedavá aj na váš názor.
Neodolateľné vábenie        Nevinní zmätkári        Tweetni mi!

Podľa môjho skromného úsudku to jednoznačne vyhráva Neodolateľné vábenie. Korešponduje s postavami a s dejom a k tomu je aj pekná. Čo vi na to? Motýľ takmer nikdy v obálkach nesklame. :) Z týchto obálok by ma zaujala ináč už len obálka Tweetni mi! , ale o tom som už viedla svoju dilemu. Pozadie je síce pekné a všetko to vystihuje ale  dievča nekorešponduje. Nuž, čo teraz to podľa mňa vyhráva obálka Naty Sabovej. No povedzte! . Nie je to pekný pár?  Neodolateľné vábenie

Top príbeh: Uff. Tak teraz to začína byť trošku zložitejšie. Z môjho pohľadu je to asi Tweetni mi! Príbeh bol zaujímavý, vtipný, mal podstatu a pekné myšlienky. To sú dosť silné argumenty, teda aspoň podľa mňa. Ostatné knižky sú tesne za touto. U nich by som našla asi o nejakú tú jednu chybičku viac. Čo im však neuberá na kvalite, tie sú vo výhode v niečom inom. :). Tweetni mi!

Top hlavný hrdina: Touto otázkou som si tak povediac zavarila. :) Teraz sa musím zamýšľať nad úplnýmy drobnosťami a somarinami, keďže každý mal niečo do seba. Myslím, že každému čitateľovi sadne iný. Tu sa asi však prikláňam k Adriánovi z Neodolateľného vábenia. Ochotný, obetavý sem tam vtipný a nadôvažok aj poriadne pekný.  No kto by ho nechcel?! Ale zase taký Alex alebo Michael. Hmmm. Zložité. Jedine, čo ich trošku oddeľuje od Adriána je u Alexa trošku menej krásy a u Michaela poslabšia empatia v niektorých chvíľach. Kedže v reálnom svete dokonalosť nepoznáme, tak si ju užime aspoň v knihách a tak to teda vyhráva Adrián. :D Neodolateľné vábenie

Top hlavná hrdinka: Tu ma asi najviac zaujala Jeane. Asi to spravilo to aká bola indi-vindi osôbka. Totálne vatŕčala z radu. To človeka zaujme. Zároveň to bola, ale osôbka, ktorá mala inteligentný a veľmi zaujímavý spôsob zmýšľania a tiež si čo to prežila. Je to proste originál a teraz to vyhráva ona.  :D Tweetni mi!

Top pár knihy: Tu to jednoznačne vyhráva Michael s Jeane. Boli fakt podarení. Raz boli k sebe milý inokedy sa hádali. A zaujímavé scénky ich prenasledujú počas celej knihy. V tejto knižke je veľmi pekná ukážka ako sa vzťah vyvíja. :D Tweetni mi!

Top romantika knihy: Túto kategóriu si zas uchmatli Adrián s Petrou. Medzi nimi tá romantika určite bola a niekedy aj zaujímavo dojímavá. :) V tejto kategórií nie je o čom diskutovať. Neodolateľné vábenie

Top humor: Jednoznačne to je Tweetni mi! Tu jednoducho nie je iná možnosť. Celú knihu 
som sa rehotala a nevedela som prestať. Ešte aj teraz pri spomienke na ňu sa pousmejem. :)
Určite zaujmu želé macíkovia, bicykel, gejovský tatkovia a podobne. :D Tweetni mi!

Top vtipné scénky: Určite sú to Nevinní zmätkári. Tie scénky sú proste neodolateľné. Človek si dokonca zaspomína ešte aj na svoje trapasy. :) V tejto knihe sa prejavilo, že osud je sviňa, ale v tomto prípade dosť vtipná. :D Vážne to stojí za to. :) Veverička, ktorá príde o hlavu, podozrenie z perverzity, utopený doučovateľ histórie a tak ďalej. :) Nevinní zmätkári

Tento týždeň to vyhrala kniha Tweetni mi! Hneď za ňou však nasleduje Neodolateľné vábenie. Myslím, že Tweetni mi! zaujme aj vás. Ja osobne som na ňu ešte nepriaznivú kritiku nečítala. Tá sa týkala iba obálky s ktorou mám aj ja osobne trošku menší problém. Aký názor máte na tieto knihy vy? Určite aj vy dodajte svoje top okamihy z tejto knihy a určite ma aj poupravte ak so mnou nesúhlasite. :D 



2 komentáre:

  1. Čítala som iba Tweetni mi! a tam na obálku mám rovnaký názor, ale z týchto 3 sa mi páči najviac, zvyšné ma nezaujali. Ako tom hrdinka jednoznačne vedie Jeanie, je skvelá 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby som sa na ne pozrela nezáväzne na to, že som ich čítala, určite by som súhlasila, ale kedže poznám ich obsahy tak som to trošku poupravila. :)

      Odstrániť