nedeľa 24. marca 2013

Nevinní zmätkári




Autor: Marek Zákopčan
Názov: Nevinní zmätkári
Počet strán: 232
Jazyk: Slovenský
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2010


Anotácia(Ikar) :
Smiech je korením života. Vie o tom aj rozprávač príbehu – dvadsaťjedenročný Alex. Ani nevie ako a vhupne s priateľmi do množstva bizarných, komických situácií. S vidinou ľahkého zárobku sa Alex podujme doučovať Xéniu, dcéru miestnych zbohatlíkov. No už pri prvej návšteve honosnej vily vyvolá škandál – prichytí totiž domácu pani s mladučkým susedom. Zmätok v Alexovej duši vystupňuje aj Xénia – je totiž nielen krásna, ale aj bystrá. Alex sa, pravdaže neštandardne, zoznámi s Tinou. Nečakane ho zasiahne Amorov šíp, ale dokáže udržať na uzde vášeň, ktorú pociťuje ku Xénii?

Autor s iróniou a nadhľadom opisuje každodenný život mladých ľudí, ich starosti, pohľad na život a dospelých, prvé lásky, skúsenosti s alkoholom či bujaré žúrovanie. Príbeh Nevinných zmätkárov je plný situačného a konverzačného humoru. Jeho aktérov si obľúbi každý, kto má rád mladosť a život.



Kniha s ktorou sa dá príjemne stráviť čas. Je napísaná so správnou dávkou humoru a nasmiala som sa na tom aké zážitky Alex pozažíval. Hneď na to som začala spomínať na tie svoje a to bol môj koniec. No čo nedokáže jedna kniha? V niektorých chvíľkach som sa až čudovala do akých bizardných situácií sa Alex podostával. Bolo to priam k neuvereniu, ale viem že sa to stáva aj nám. Alex prebýva u svojej tety, ktorá je úplne pecková. Fakt som ju žrala a jeho najlepšia kamarátka Peťa vôbec nezaostávala. A jeho osudová slečna Tina!. Tá sa postarala o jedny s najbizardnejších scénok tejto knihy. Ak máte teda nejakú tú voľnú chvíľku, ktorú si chcete skrátiť, určite z vás neubudne keď si ju prečítate a k tomu sa ešte aj zasmejete. :)



MOJE HODNOTENIE:


2 komentáre:

  1. Tú knihu si chcem už tak dlho kúpiť. Jáááj! Áno! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bolo to veľmi príjemné čítanie. Zatiaľ som ju však v kníhkupectvách nevidela a na internete som ju našla, ale vypredanú. Tak som musela zablúdiť do knižnice. :)

      Odstrániť