pondelok 25. marca 2013

Wishlist for this week



Takže s ohľadom na to, že mám ešte nejaké knihy z predchádzajúceho týždňa a onedlho sú prázdniny tento výber je pre mňa zaujímavý. Normálne sa neviem rozhodnúť a knižnica mi to ani neuľahčuje. Skoro všetko, čo som chcela má niekto požičané! Normálne som z toho mimo. Ale aj napriek tomu som si našla tie svoje, kedže jej tých kníh toľko. Niekde treba začať a ja budem musieť začať týmito a k ostatným sa dopracujem neskôr, keď mi ich niekto uvoľní. Tento týždeň som si opäť naplánovala taký rôznorodý. Dúfam, že každú knihu dostanem do rúk a k tomu ju ešte aj prečítam. Takže je pondelok a ja si vravím, čo tak si tento týždeň prečítať:
Fifty Shades of Grey - Päťdesiat odtieňov sivej 
1) Päťdesiat odtieňov sivej od E L James


Voda pre slony
2) Voda pre slony od Sary Gruenovej
Zabudnutá
3) Zabudnutá od Catherine McKenzie
To najlepšie zo mňa
4) To najlepšie zo mňa od Nicholasa Sparksa

!!!Tak už len dúfať, že sa k nim dostanem :D !!!

                                            


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára