sobota 9. marca 2013

Láska na ľade



Autor: Rachel Gibson
Názov: Láska na ľade
Počet strán: 248
Jazyk: Slovenský
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2010

Anotácia(Ikar) :
Zakríknutá, Trošku tvrdohlavá. Už ju nebaví randiť s chlapíkmi, ktorí jazdia na minivanoch s obrovskými zadnými sedadlami. Jane Alcottová, mladá žena bez záväzkov, je športovou reportérkou a píše o zápasoch hokejového mužstva seattleských Chinookov. Zameriava sa predovšetkým na ich brankára, ťažkého frajera Luca Martineaua.

Luc sa netají averziou k bulvárnym novinárom a tvári sa, že Jane je preňho vzduch. Hlboko sa však míli v tom, že by sa jeho správaním dala znechutiť. 

Luc mal odjakživa jasnú predstavu o svojej úspešnej hokejovej kariére. Papuľnatá, otravná reportérka nie je práve ženou jeho snov. Jedného dňa sa však presvedčí, že prvý dojem nie je vždy najdôležitejší. Možno sa občas oplatí trochu zariskovať. Možno je najvyšší čas rozohrať hru s názvom Láska na ľade.


Na začiatok si hádam poupravíme anotáciu. Jane je reportérka, ktorá píše rebríček o nezadaných ženách a k tomu ešte potajomky píše erotický stĺpček do pánskeho časopisu. O jej tajomstve vie iba jej priateľka Caroline. Tá sa snaží aj o to aby pomohla Jane prekonať jej obranu voči chlapom, ktorá nepriamo súvisí so smrťou jej matky. Teraz ale dostáva možnosť zaskočiť za športového reportéra, ktorý je na moródke a cestovať s Chinookmi. To si samozrejme nenechá újsť.  S jej príchodom do družstva nikto nesúhlasí, hráči, trénerovia, ale najme Luck. Teda on to dáva aspoň najviac najavo. V anotácií sa spomína, že Luck sa jej vyhýba, čo nie je vždy pravda. Rád ju občas vyprovokuje, alebo si do nej aspoň rýpne. Jane tomu čelí so vztýčenou hlavou a prekonáva všetky prekážky, čo jej družstvo prichystalo. Luck a Jane o sebe postupne zisťujé malé drobnosti, ale zjavne aj tie stačia na to, aby si človek upravil na toho druhého prvý názor a keď už sa o stalo vznikne medzi nimi príjemný vzťah. Idylku však vždy môže niečo narušiť. Čo to bude si prečítajte už samé.

Ja som si už dlhší čas chcela objednať túto knihy, ale vždy som ju nakoniec našla už vypredanú. Dnes som bola v meste a zablúdila som aj do kníhkupectva. Myslela som, že sa snáď stál zázrak, lebo som ju našla v kúte založenú a dokonca bola aj v akcii (ale určite by som si ju kúpila aj bez nej). Hneď som si ju prečítala a teraz sa vám tu zdôverujem. Podľa mňa bola úžasná. Kniha s kusom humoru s ľahkým dejom a príjemná na plynutie času. Dej bol zaujímavý a páčilo sa mi, že bol posadený do prostredia hokejistov. Väčšinou keď je kniha v prostredí športovcov zaoberá sa hlavne nejakým konkrétnym exemplárom. Tu sa však zaoberala všetkým. Vzťahmi medzi hráčmi, ich životmi a rodinami a hrou. A hlavný predstavitelia boli tiež úžasný. Je to taká romantika do kabelky, ale stojí za to. Takže si ju prečítajte a neoľutujete ja som sa nasmiala a určite sa mi zapáčili scénky so všetkými spoluhráčmi.


MOJE HODNOTENIE:





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára