štvrtok 14. marca 2013

Budeš ma ľúbiť aj zajtra?



Autor: Denise Colby
Názov: Budeš ma ľúbiť aj zajtra?
Počet strán: 160
Jazyk: Slovenský
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2010


Anotácia(Ikar) :
Chloe s Emmou sú v siedmom nebi, keď vyhrajú letnú dovolenku na tropickom ostrove. Čakajú ich dva krásne týždne, slnko, more, piesočná pláž - a možno aj romantika! Keď na ostrove stretnú známeho popového speváka, ich sny sa začínajú napĺňať. Vtedy ešte netušia, že im životy navždy zmení úplne niekto iný...


Príjemná oddychovka. Toto slovné spojenie podľa mňa úplne vystihuje túto knihu. Aj keď túto knihu by som neodporučovala čitateľkám, ktoré by chceli reálnejší príbeh. Knihu som si kúpila len tak z popudu, keď som ju našla v akcii. A celkom to stálo za to. Príjemne som sa pobavila a ukrátila si voľnú chvíľku. :) Bol tam príjemný humor a zaujímavé postavy. Veď nie vždy je všetko dokonalé a nie každý je na prvý pohľad taký ako sa zdá. Chloe s Emmou sú poriadne protiklady. Takisto aj dvojica chalanov, ktoré si našli. Pekne sa to tam popárovalo a niekomu bolo treba liečiť jeho ego. Či už dvojice ostanú spolu aj keď sa prázdniny skončia a všetci sa budú musieť vydať svojou cestou to nechám na vás.Ale ak náhodou máte voľnú chvíľku, siahnite po nej. Aspoň si vydýchnete a sem tam sa zasmejete. :D

MOJE HODNOTENIE:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára