pondelok 8. apríla 2013

TOP THIS WEEK



Top this week. V tomto meme sa budú nachádzať top veci z kníh, ktoré som za posledný týždeň prečítala. Z mojich odpovedí by mal vzniknúť akýsi výsledok. Má to byť kniha, ktorá ma najviac zaujala. Zároveň však očakávam, že ak ste knihu čítali sami budete zdieľat top z týchto kníh a budete za nich argumentovať!!! . :D



Minulý týždeň som sa celkom pekne začítala. So všetkými knihami som bola spokojná a momentálne mám blaho na duši. :D Ja viem, že meme je zo včerajška, ale minule som sa už zmieňovala, že akosi nestíham všetko kvôli škole, tak to sem dávam aspoň teraz. :D Literárne druhy som mala pestré a určite uspokojili vo všetkých smeroch. Ako to vlastne dopadlo?
Tento týždeň som prečítala:
1. Padesát odstínu šedi od E L James
2. Padesát odstínu temnoty od E L James
3. Bohyňa v domácnosti od Sophie Kinsella
4. Hry o život od Suzanne Collins




Top obálka:
                     

                   

Tak z týchto obálok ma najviac oslnili obálky zo série Päťdesiat odtieňov. A kedže obrázok na Padesát odstínu temna ma oslovil viac tak táto kategória patrí jej. Zaujali ma tiež aj Hry o život ale je jednoduchšia a až tak by som si ju nevšimla ako E L James a Bohyňa v domácnsti mi príde trochu detinská na to, že je pre kategóriu young adult a vyššie. :) Čo na to vy? Padesát odstínu temnoty

Top príbeh: Tak tu to vahráva Hry  o život. Tie ma fakt zaujali a mali aj ten správny spád deja, vôbec som sa nenudila a dej ma zaujal. To podľa mňa ako argument stačí. :) Tiež ma však dejom zaujala Padesát odstínu temnoty, kde už sa objavuje aj nejaká tá akcia aj zaujímavejší dej ako v jednotke. :) Hry sú však za mojej predstavivosti pri knihe tento týždeň topkou. :D Hry o život

Top hlavný hrdina: Toto je trošku komplikovanejšie. :) Sú v podstate traja a iba jeden môže byť ten správna. Kedže Nathanielovi z Bohyne v domácnosti by sa ešte zišli nejaké tie vlastnosti a Peeta z hier o život je príliš dokonalý (teda aspoň zatiaľ, neviem ako to bude v pokračovaní), tak je to Christian Grey zo série Päťdesiat odtieňov, ale z druhej časti. Tam si totiž moje sympatie získal väčšmi. :) Padesát odstínu temnoty



Top hlavná hrdinka: Asi to bude Katniss z Hier o život. Aj keď ma občas hnevala je  to celkom zaujímavá postava a celkom pekne sú opísané aj jej pocity. A to pomerne výstižné. Páčila sa mi jej priebojnosť aj cieľ zakaždým chrániť svoju rodinu. Tiež sa mi páčila jej spontánna výbušná povaha. Aspoň nejaká tá črta normálneho človeka. :D Hry o život



Top pár knihy: Tu sa nemám veľmi nad čím zamýšľať. Podľa mňa je to Ana s Christianom. Skvele sa dopĺňajú a ich vzťah sa postupne pekne vypĺňa bez rôznych umelo vytvorených katastrof, zranení, či osudu a podobne. :D Padesát odstínu temnoty

Top romantika knihy: Samozrejme, že bohyňa v domácnosti. Hry o život je hlave dobrodružno akčná literatúra a séria Päťdesiat odtieňov sa už aspoň približuje k tej kompletnej romantike. Teda druhý diel určite tam už ju aj nájdeme. Avšak Kinsella je na romantiku už zvyknutá a tiež to dokázala aj v tejto knihe. Bohyňa v domácnosti

Top humor a top vtipné scénky: Tento týždeň som si tieto dve otázky spojila a to z jediného dôvodu. Obidve si získala Bohyňa v domácnosti. Čomu sa vôbec netreba čudovať. :) Kinsella je skvelá spisovateľka a jej knihy sú jednoznačne určené ako oddychové čítanie pri ktorom sa dá poriadne nasmiať. Je zaujímavé prečítať si o mestskej vyštudovanej slečne, ktorá je postavená do kuchyne. Určite ak sa chcete zasmiať tak nepohrdnite. :) Ja som to neľutovala. :) 2x Bohyňa v domácnosti



Ja viem aké sú výsledky, ale ja by som to na tento týždeň uzavrela ako remízu. :) Všetky boli jednoducho skvelé. Hry o život boli napchaté fantasy, akciou dobrodružstvom, Padesát odstínu erotikou, romantikou a akciou a Bohyňa v domácnosti je úplne geniálna kniha na zrelaxovanie a chvíľu plnú smiechu. :) Tak by sme sa mohli dohodnúť, čo vy na to???




            


            


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára