pondelok 4. marca 2013

Milenec z temnot



Autor: J.R. Ward
Názov: Milenec z temnot
Séria: Bratrstvo černé dýky
Počet strán: 461
Jazyk: Český
Vydavateľstvo: Baronet
Rok vydania: 2010


Anotácia (Baronet) :
Úvodní román slavného cyklu představuje tajné bratrstvo šesti upírských bojovníků, ochránců rodu. Ti ve skrytu noci vedou nekonečnou a neúprosnou válku s odvěkými nepřáteli o svá území v Caldwellu. Nejkrvežíznivějším z upírů je vůdce bratrstva, Wrath, který touží odplatit vraždu svých rodičů. Avšak když jeden z jeho nejstatečnějších bojovníků padne a zanechá po sobě polorodou sestru, musí za ni Wrath vzít zodpovědnost. Zavede ji do světa neživých, o němž dosud neměla tušení, do světa smyslnosti, o níž se ji nezdálo ani v nejdivočejších snech.


Takže pre spresnenie. Wrath musí zoznámiť Beth so svetom neživých, kedže to sľúbil svojmu ,bratovi,, inak by Beth hrozila smrť. Inak knižka ma príjemne pobavila a bolo tam aj niečo nezvyčajné. Jedine, čo mi na tej knihe prekážalo boli časti kde bol pán X,Y,Z a podobne. Neviem ako vám a ak ste ju ešte nečítali tak tie časti len ignorujte a hneď máte úžasnú knihu. Tieto časti som nemusela, ale keďže neboli až také dlhé tak som sa cez to prekusla. Ináč kniha si podľa mňa zaslúži 5 hviezdičiek. Tak prečo si neprečítať toto ak máte chuť na niečo fantasy?



MOJE HODNOTENIE:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára