nedeľa 31. marca 2013

Kouzelná knihovnička


Tento projekt ma zaujal a tak sa doňho hneď zapájam. Pridávam sem fotky svojej knihovni  a ospravedlňujem sa za preriedené poličky. Mám na to však dobrý dôvod. Svoje knihy som rozpožičala svojim knihochtivým kamarátkam, takže ako náhle dostanem svoje kúsky naspäť určite vymením fotky za aktuálne :D Čo viac môžem dodať? Knihy tu asi veľkou rýchlosťou nebudú pribúdať, lebo sa snažím poctivo využívať knižnicu. :D Ale, čo to už mám, keď si predstavím, že táto zbierka vznikala rok a pol a treba brať ohľad na to, že som blázon do encyklopédií a cestopisov a týmito poličkami som vás nechcela veľmi zabávať. :)


Polička č.1                            Polička č.2

Takže k poličke s číslom dva môžem dodať, že vidno, že si tu zgustla jedna kamarátka. :D Tieto dve poličky sú viac menej venované romantike aj keď v prvej sa mi trošku mieša. Ale hlavne, že každá má to správne miesto. :D

Polička č.3                           Polička č.4

Moja polička č.3 je špeciálna tým, že tu mám svoju zbierku detektívok. Momentálne je preriedená a zgustla si na nej kamarátkina mamina, ale musím dodať, že pri tejto poličke často nájdem aj tú svoju. :D Aj vaše maminy frčia na detektívkach?

Polička č.5

Tak táto polička je všeho-rúzne a mám v nej ešte kopu miesta na zaplnenie. Dúfam, že ma sestra neodstrelí keď jej moje knihy začnú vytláčať veci. :D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára